Contact details

SIA "Kāzu Aģentūra" Bieķensalas iela 32, LV-1004, Rīga, Latvija. Phone: +371 27531155, Email:milestiba@milestiba.lv

Wednesday 23 December 2015

Pārdomas noslēdzot gadu.


Tuvojoties svētkiem, es kļūstu romantiskāka. Kad jaunajiem pāriem rādu kāzu bildes, sirds sailgojas...
Ir vēl viens gads, jau aizritējis, vēl nesen atceros pirmos soļus un pie kā mani tas ir aizvedis.
Vadot raidījumu "Ballīte būs!" kopā ar Valteru Krauzi.
Pēdējie gadi man bijuši aizraujoši un izaicinājumu pilni:

  • Vadīju TV3 raidījumu „Ballīte Būs!” kopā ar Valteru Krauzi.
  • Sniedzu intervijas radio, TV, presei un sociālajiem medijiem.
  • Kopš 2009. gada vadu lekcijas pāriem, kuri paši organizē savas kāzas.
  • Šogad piedalījos TV3 sociālajā eksperimentā „Precos ar svešinieku” un rīkoju kāzas pāriem, kuri viens otru neredzēja līdz pat altārim.

Tomēr pāri visam – KĀZAS! Tā ir vieta, kur jūtos kā zivs ūdenī un baudu gan plānošanas procesu, gan rezultātu.

Tas viss ir, pateicoties maniem mīļajiem klientiem!
Manī ir tik daudz mīlestības un pateicības pāriem, pirmkārt jau par uzticēšanos, otrkārt par to, ka Jūs esat tieši tādi, kādi esat – mīļuma, siltuma un iekšējās gaismas pilni. Dzīves mums katram ir savādākas, taču Jūs tās dzīvojat tik unikāli, ka man apbrīnā iemirdzas acis.
Tie īpašie mirkļi...
..., kad līgavainis sāk raudāt jau ceremonijā un turpina arī ziedu saņemšanā. Laimes asaras reizēm nav apturamas...
..., kad līgavai nākot, lietainā dienā sāk spīdēt saule un viņa nāk gaismas ieskauta!
..., kad līgavainis ceremonijas laikā apliek roku mīļotajai...
..., kad viesi vēl, pirms ceremonijas sākuma dalās savā priekā tik aizrautīgi, ka grūti ir sākt ceremoniju laikā...
Tas man liek justies laimīgai un bagātai – es nerunāju par finansiālo pusi.
Tas liek man ik dienas domāt, ko vēl es varu izdarīt, lai radītu vēl īpašāku mirkli saviem klientiem, kā izdarīt tā, lai mēs varam būt noderīgi vairāk un vairāk cilvēkiem, neatkarīgi no viņu budžeta un sapņiem.
Ir prieks redzēt, kā vairāk nekā 10 gadu pieredze ļauj cilvēkiem nodot raksturīgākās kļūdas īsā apkopojumā, lai viņi sākotnēji nerada savu skaistāko dzīves mirkli par murgu.
Lekcijas kā pašiem saplānot kāzu budžetu un scenāriju.
Es esmu kāzās jau ilgu laiku un vēl joprojām mācos un pilnveidoju sevi! Dažreiz paliek skumji, kad cilvēki domā – kas tad tur ir, es pats varu! Var, taču ir tik daudz nianses, kuras ir nepieciešamas, lai tas patiešām būtu skaistākais mirklis Jūsu dzīvē. Citreiz es saku: „Jūs teorētiski matus arī sev varat nogriezt, tad kāpēc Jūs ejat pie friziera? Jo viņš var 1h laikā radīt to, ko Jūs pielikdami lielas pūles darīsiet ilgi un rezultāts nav garantēts. Mati ataugs, var uzlikt cepuri, taču savas kāzas var baudīt tikai šoreiz.
Mans vēlējums visiem jaunajiem pāriem:
Pirms pieņemiet lēmumu izvērtējiet variantus, ievāciet informāciju un tikai tad pieņemiet lēmumu, kurš rīkos Jūsu kāzas. Jūs varat nodot atbildību par vienu no skaistākajiem mirkļiem Jūsu dzīvē. Pārbaudiet:
  1. Cik liela pieredze ir iepriekš?
  2. Vai cilvēkam ir pieredze un izturība nestandarta situācijām?
  3. Vai tiek ņemti vērā visi punkti, kam jābūt kāzās?
Mana dzīve ir kāzas.
Stāstus par visādām situācijām un cilvēkiem, kuri ir laimīgi, jo visas neparedzētās situācijas tikušas novērstas -  es varētu stāstīt stundām ilgi.
Ar to es vēlos teikt: „Radiet savu neaizmirstamo mirkli ar apdomu, nevis ar sajūtām „gan jau būs labi”.
  • Sekojiet, mūsu Facebook lapai un mājaslapai.
  • Apmeklējiet mūsu lekcijas un uzziniet pamatus, kas ir jāzina par kāzām (vai sūtiet vedējus).
  • Nāciet pie mums uz iepazīšanās tikšanos, izvērtējiet + un – dažādām aģentūrām un izvērtējiet izdevīgumu, kuru gūsiet no tā, kurš Jums organizēs kāzas.
  • Mēs esam ar Jums, esam atvērti komunikācijai un ar prieku dalīsimies mūsu pieredzē un augstu novērtēsim, ja Jūs mūs izvēlēsieties, kā tos, kam uzticēt savu īpašo dzīves mirkli.
Vēlot Jums mīļus, sirsnīgus, klusus ar maziem smieklu zvaniņiem iekrāsotos Ziemassvētkus,
Dace