Contact details

SIA "Kāzu Aģentūra" Bieķensalas iela 32, LV-1004, Rīga, Latvija. Phone: +371 27531155, Email:milestiba@milestiba.lv

Friday 14 June 2019

Ciemojamies kāzu TV

Jāatzīst, ka ilgāku laiku esmu paslinkojusi un neesmu ievietojusi jaunākās intervijas ar mani vai kolēģiem. Patiesībā, atnāk, nointervē un es aizmirsu... tik pēc tam vecmāmiņa stāsta, ka redzējusi mani TV.

Tomēr ar šo jāpadalās arī tad, ja pagājuši daži mēneši. Kāpēc? Tāpēc, ka nebijis gadījums, intervijā es esmu kopā ar Kalvi un Sandru! Man tā patika :)
Uz tikšanos dzīvē!
Par ko runājām? Cik izmaksā kāzu viesis, cik izmaksā kāzu organizators, ko dara kāzu organizators ziemā, kas ir svarīgākais kāzās, kam jāpievērš uzmanība, ja ir ierobežots budžets. Tam visam pa vidu mūsu organizētas kāzas, kuras filmējis Baltic Wedding.
P.S Iesaku Jums paskatīties arī citus BalticWedding TV radījumus!

Ar mīlestību,
Dace Miezīte