Contact details

SIA "Kāzu Aģentūra" Bieķensalas iela 32, LV-1004, Rīga, Latvija. Phone: +371 27531155, Email:milestiba@milestiba.lv

Saturday 24 September 2016

Atkailinām darba aizkulises

Rīt lekcijās  stāstīšu par kāzu budžetu, scenāriju un visu tik ļoti, ļoti nopietni. Tāpēc šodien kā pie sestdienas, mazliet savādāka informācija :).


20.augustā teltī bija karsts! Laužam stereotipus, ka kāzu jomā pamatā strādā sievietes!
Tikmēr 6.augustā uzstādot pludmalē ceremoniju lija, lija, lija... Tāpēc ceremonija tika likta zem plēvēm. Protams, ka ierodoties mācītājam laiks noskaidrojās un ceremonijā spīdēja saule.
Bieži man kāzās viesi saka, ka es esmu smaidīga un nemaz nesatraucos. Man noslēpums - rīta BUČA :) 13.aug. rīts.
Meitai par prieku esmu iemācījusies taisīt selfijus, kurus sūtu viņai naktīs, kad strādāju. Te mēs ar Valteru ap 2:00 naktī, laimīgi, ka bija iespēja būt klāt tik īpaša pāra kāzu dienā!
Ja jau viss šodien tik neoficiāli, tad padalīšos ar savu šīs sezonas lielāko noslēpumu. Saprotot, ka vēl 3 dienas līdz kāzām, kuras tiek plānotas 1.5 gadu līgavainim nav kāzu zvērests - es to uzrakstīju. Mierinājumam romantiķēm - man bija saglabāts materiāls, ko līgavainis bija teicis par līgavu :)

Mīļi sveicieni un uz tikšanos rīt lekcijās! Par kurām vairāk informācijas: Lekciju cikls "Tavas kāzas"

Šī bilde, lai jau sāktu noskaņoties lekcijām.