Contact details

SIA "Kāzu Aģentūra" Bieķensalas iela 32, LV-1004, Rīga, Latvija. Phone: +371 27531155, Email:milestiba@milestiba.lv

Friday 23 February 2018

Delfi.lv: Kādu bildinājumu sagaida sieviete: neprecētu dāmu vēlmes


Cik gan tas būtu vienkārši, ja vīrieši zinātu, ko vēlas sievietes? Par to noteikti prātojis ne viens vien vīrietis, plānojot savai mīļotajai ideālu bildinājumu un izvēloties gredzenu. Tā kā nevar noliegt, šis ir uztraukumu pilns laiks, šoreiz aprunājāmies ar sešām neprecētām dāmām, atklājot viņu sapņus par šo lielo notikumu.


Meitenēm lūdzām apskatīt arī zviedru rotaslietu kompānijas Schalins saderināšanās gredzenu kolekcijas, lai idejiski apskatītu, kāds saderināšanās gredzens mūsdienās patīk sievietēm.


Lauma Rikmane: gribētos, lai es neko nenojaušu

– Vai pēc bildinājuma vēlētos vēl kādu pasākumu?
Jā, būtu forši romantiskas vakariņas – var gan restorānā, var gan paša gatavotas. Jo vairāk pūļu un laika ieguldīts tajā visā, jo labāk.
Schalins kolekcija "Morgongavor"
Pārējās Laumas atbildes lasiet: "Delfi.lv"


Marija Migliniece: svarīgi, lai gredzenu ir ērti nēsāt

 Kā vēlētos, lai izpaužas bildinājuma jautājums?
Domājot par bildinājuma jautājumu, man liekas, ka tieši pateikt šos vārdus ir visdrosmīgāk nekā tos uzrakstīt. Ne velti ir teiciens, ka sieviete mīl ar ausīm, tāpēc ļoti sapņoju kādu dienu tos dzirdēt.


Pārējās Marijas atbildes lasiet: "Delfi.lv"

 
Kristīne Žerdočkina: vēlētos, lai vīrietis notupstas uz viena ceļa

 Vai vēlētos, lai mīļotais vispirms tavu roku lūdz vecākiem?
Iespējams, ka jā. Vēlētos, lai iepriekš, man nezinot, aiziet ar manu mammu pusdienās un izstāsta savus nākotnes plānus. Zinu, ka mammai tas daudz nozīmētu un arī es par to ļoti priecātos.
Pārējās Kristīnes atbildes lasiet: "Delfi.lv"

 
Anna Krista Ostrovska: arī ikdienas rutīnā izteikts bildinājums var būt īpašs

– Kā vēlētos, lai izpaužas bildinājuma jautājums?
Atminējos, ka nesen redzēju video, kur vīrietis savai sievietei uzdāvināja kucēnu, kuram klāt bija bildinājuma gredzens, man tas šķita ļoti jauki. Tomēr, es taču esmu sieviete un mēdzu pārdomāt, tādēļ es vēlētos tā, kā viņš būs izdomājis.
Pārējās Annas atbildes lasiet: "Delfi.lv"


Linda Makare: vēlos, lai vīrietis vispirms lūdz manu roku manam tēvam

– Kādu gredzenu tu vēlētos? Varbūt vēlētos izvēlēties gredzenu kopā pēc bildinājuma?
Gredzenu noteikti izvēlētos topošais vīrs. Nebūtu svarīgi ar vai bez briljanta, ne krāsa, ne forma. Pilnībā uzticētos viņa izvēlei un gaumei.
Schalins kolekcija "Tropic"
Pārējās Lindas atbildes lasiet: "Delfi.lv"

 
Monta Strūberga: galvenais, lai šis mirklis pieder tikai mums diviem

– Vai vēlētos, lai mīļotais vispirms tavu roku lūdz vecākiem?
Jā, patiesībā šis žests man ļoti daudz nozīmētu un, es domāju, arī maniem vecākiem. Un, paziņojot bildinājuma laikā, ka mani vecāki ir devuši savu svētību šajā lēmumā, tas mani no sirds aizkustinātu. Bet tam ir jānotiek tikai tad, ja pats vīrietis uzskata šo žestu par būtisku viņam pašam.
Schalins kolekcija "Desire"

Pārējās Montas atbildes lasiet: "Delfi.lv"


Intervijas ar 6 meitenēm lasiet: "Delfi.lv: Kādu bildinājumu sagaida sieviete: neprecētu dāmu vēlmes"


Par privātu un publisku bildinājumu priekšrocībām un ēnas pusēm lasiet: "Delfi.lv"

„Kāzu Aģentūra” ir Zviedru rotaslietu kompānijas Schalins oficiālie pārstāvji Latvijā kopš 2007.gada. Gredzenus varat apskatīt arī mūsu mājaslapas sadaļā GREDZENI ; Saderināšanās gredzeni.