I. Kāzu viesu grupa WhatsApp, vai slēgtā Facebook grupa ir
lieliska iespēja, kur viesi var privāti dalīties ar fotogrāfijām un emocijām. Tiem, kuri nevēlas savas kāzas publicēt
internetā, šī ir lieliska iespēja visiem kopā dalīties ar fotogrāfijām. Es ar
baudu skatos, kā viesi dalās ar bildēm jau no gatavošanās procesa, ārzemnieki
pirmajos iespaidos par Rīgu, pirmie, kuri ierodas ceremonijā uztaisa pašbilde
(selfiju) utt.
II. Savus kāzu pārus varu iedalīt divās daļās:
1)
Sociālajos tīklos netiek publiskotas kāzu
fotogrāfijas. Iespējama 1-3 fotogrāfijas pie Facebook statusa „precējies” un
pie aģentūras atsauksmes;
2)
Lietojam Facebook, Instagram un tajos arī
dalāmies ar saviem īpašākajiem dzīves notikumiem – tajā skaitā kāzām.
Kā jau noprotams – šis aktuāli ir tieši tiem pāriem, kuri
ikdienā aktīvi izmanto mūsdienu tehnoloģijas un sociālos tīklus.
Ja Jūs un kāzu viesi ir Instagram lietotāji, tad šāds
fotorāmis būs izdevusies kāzu aktivitāte. Darjas un Maxima kāzās viesi
fotografējās, gan vieni, gan ar draugiem, gan ar pāri. Rezultātā pēc kāzām ir
viesu fotogrāfijas ne tikai no ceremonijas, bet arī no vakara svinībām. Te
jautrībai var pievienot interesanta tēmturus (hastag), atmiņām norādīt svinību
vietu, izmantot kāzu logo u.c.
Darjas un Maxima kāzās. Fotogrāfs: Sergejs Getņikovs
Darja and Maxim’s wedding.
Photographer: Sergejs Getņikovs.
|
III. Kāzu tēmturis (hastag) – lieliska iespēja izmantot kāzu tēmu.
Alises un Naura kāzas. Fotogrāfs: Rolfs Vendiņš.
Alise and
Nauris wedding. Photographer: Rolfs Vendiņš.
|
Three easy,
but useful ideas for a wedding. Recently our client in a testimonial said: “Dace’s
advices are so easy to understand, but we just don’t think of them before.”
I.
Wedding
guest’s group in WhatsApp and closed group in Facebook are great idea, where
guests can privately share photos and feelings. Those who don’t want to publish
their wedding in the internet; this is a great idea for all together to share
photos to each other. I look with pleasure how the guests share their pictures
already starting from the preparation process, foreigners share their first
impressions about Riga, first who arrives at the ceremony takes a selfie etc.
II.
I
can divide my wedding couples into two parts:
1) Who don’t share their wedding photos
in the social media. Possibly 1 to 3 photos added to the Facebook status „married”
and attached to the agency’s testimonial;
2) Who use Facebook, Instagram daily
and share their most special life events – including wedding.
As you can adjudicate –
this interests those couples who daily use modern technologies and social
media.
If you and your wedding guests use
Instagram, then this kind of photo frame will be a successful wedding activity.
At Darja and Maxim’s wedding the guests made single photos, with friends and as
a couple. The result is that after the wedding there are guest photos not only
from the ceremony, but also from the celebration. For fun you could add some
interesting hashtags, for memories you can put there the celebration place’s
name, use wedding logo etc.
III. Hashtag
– wonderful chance to use a wedding theme.