Contact details

SIA "Kāzu Aģentūra" Bieķensalas iela 32, LV-1004, Rīga, Latvija. Phone: +371 27531155, Email:milestiba@milestiba.lv

Tuesday 28 July 2015

3 kuriozi no kāzu koordinatora pienākumiem!


Priecīgi, smieklu pilni sveicieni aktīvākajā kāzu sezonā!

Es nemēdzu stāstīt jokus, jo kad es tos stāstu neviens nesmejas, taču ceru, ka, lasot Jums, tiks mazs smaids.

Žurnālisti man regulāri uzdod jautājumu: "Pastāstiet kādu kāzu kuriozu". Es vienmēr pie šī sabēdājos, jo man nav nekā tāda, ko varētu publiski stāstīt. Tomēr šis gads ir īpašs! Man ir veseli 3 kuriozi no kāzu koordinatora pienākumiem, kurus varu izstāstīt cerot, ka pāri sevi neatšifrēs:


1). Vakara vadītājs ir ārzemnieks no viesu vidus. Laimīgs, ka jebkurā brīdī jebkuram no pils vai kāzu darbiniekiem paprasot  "Daaace" mani varot dabūt visu jautājumu risināšanai. Tad nu ap 3:00 naktī mani pasauc pie recepcijas: "Vienam pārītim ļoti gribās seksu, viņi ir rezervējuši, bet nav laicīgi iečekojušies blakus esošajā viesnīcā. To seksu viņiem ļoti gribas, bet ja nu nevar, tad nekas baigi svarīgs jau arī nav, tikai sekss, varēs vēlāk braukt uz viesnīcu gulēt kopā ar pārējiem. Tomēr, ja vari nokārtot būtu labi, jo viņiem to seksu ļoti gribās". Tā, kā konkrētajā viesnīcā 3:00 naktī telefonu neviens necēla. Tad iesaistījām esošās svinību vietas personālu un sazvanot vietējos iedzīvotājus, nonācām līdz telefona numuram, kuru paceļ un pārītis varēja doties... 
2). Šajā pašā pilī (man aizdomas, ka tur ar auru viss ir OK), vienās kāzās izveidojās 4 pārīši. Deju zālē stāvot pie DJ, izsmējos no sirds, jo DJ ar prieku skatījās, kā pārīši maigojas, un tik lika atbilstošu mūziku, kamēr gaismotājs kautrīgi novērsās pie pārlieku karstiem skūpstiem deju ritmā...
Pēc kāzām man zvana no pils un stāsta, ka viens numuriņš izdemolēts. Dzīvnieku izbāzeņi satīti segā un salikti skapī. Izrādījās, ka meitenei bijis bail no dzīvnieku izbāzeņiem un bruņinieks atradis risinājumu...
3). Un, ja es pārāk sapriecājos, tad ar mani notiek dīvainas lietas un "ne tik pozitīvs kuriozs".
Es stāvu pie baznīcas ieejas lielās, starptautiskās un sirsnīgās  kāzās, lai nelaistu iekšā tūristus, kuriem ļoti patīk apmeklēt laulību ceremonijas, doties nofotografēties ar pāri fonā un tml.
Sākoties ceremonijai, aizveru baznīcas durvis, baznīcas kalpotāja tās tomēr pēc brīža atver. Atvainojoties visiem, kuriem ir vēlme tieši šobrīd apmeklēt baznīcu, skaidroju, ka notiek laulību ceremonija un nav iespējams doties baznīcā. Vienā mirklī riteņbraucējs noskūtu galvu un tetovējumu ar krustu uz kakla brauc iekšā baznīcā. Es nostājos (lecu) priekšā. Viņš man agresīvi saka, ka nav nekāds terorists. Vismaz pusceļā nokāpj no riteņa un neaizturams ieiet baznīcā. Pēc mirkļa iedams ārā, uzkāpj uz riteņa un izbrauc no baznīcas. Mana iekšējā sajūta saka, ka laikam vajag viņam publiski atvainoties, jo es jau nezinu, kāpēc viņam bija tik svarīgi "ielidot un izlidot" no baznīcas.

un ja 3 kuriozs bija par nopietnu, tad izlasiet vēlreiz pirmo un otro :D
Mazliet ziemas miera šajā sirsnīgajā un priecīgajā vasarā!
4) un maziņš jautrs notikums. Mani te draugi apceļ, ka fanoju par Busuli. Tomēr mani nevar salīdzināt ar līgavas tēti, kurš pēc pāra pirmās dejas uz skatuves ieraugot Intaru sāka skaļi kliegt, vicināt rokas, lekt: "Tas nevar būt, tas ir Busulis, tas nevar būt, tas patiešām ir Busulis" un Intars tajā brīdī lēnām turpina uzsākto dziesmu mierīgi skatoties vienā punktā, kamēr viņam pretim līgavas tētis turpina sajūsmas brīdi :).

5) maziņš jautrs notikums. Līgavas mamma jau pirms kāzām zināja, ka Baltkrievu radi ir izturīgi alkohola lietošanā un glāzes būs jācilā... Kad radi aicināja iedzert, mamma aizgāja pie bāra un pasūtīja bārmenim rindu ar šotiņiem un visus vienu pēc otra viena pati izdzēra. Tur, protams, bija ūdens :).

Dace