Contact details

SIA "Kāzu Aģentūra" Bieķensalas iela 32, LV-1004, Rīga, Latvija. Phone: +371 27531155, Email:milestiba@milestiba.lv

Wednesday 8 January 2014

Vai kāds mani apceļ?

30.decembra vakarā saņēmu telefona zvanu no Londonas un mazliet domāju, ka kāds mani apceļ, kā domātu Jūs?
Labdien, vai Deisi? (ak, mana vārda izruna :D, tik pēc pāris sekundēm spēju atbildēt), jā es esmu Deisija! Te Jums zvana no Londonas izdevēju uzņēmuma X, kurš izdot līgavām domāto žurnālu X, mēs te skatījāmies Baltiju, papētījām Jūsu mājaslapu un vēlamies Latviju iekļaut īpašajā pielikumā "50 ārzemju kāzu plānotāji". Vēlamies Jūs tajā iekļaut kā kāzu plānotāju no Latvijas.

Tas kā es redzu īpašo kāzu svinībām Latvijā: pils, pludmale, Vecrīga.
Tagad mani nomoka jautājums, kuru Latvijas pili iekļaut sev atvēlētajā vizuālajā materiālā?
Kā izvēlēties fotogrāfiju ar skaistu Rīgas skatu un kā lai izvēlos visskaistāko pludmales ceremoniju?

Un vai skaisto Siguldu iekļaut?

Turpinājums sekos :)
P.S. Līgums jau noslēgts, ka 14.dienu laikā nodošu vajadzīgos materiālus :).

Un vēl...
Decembrī pēc žurnālistes aicinājuma uzrakstīju vēstuli Ziemassvētku vecītim www.sievietespasaule.lv
un īsā telefonsarunā pastāstīju kā pavadu svētkus pati www.puaro.lv.

Vēstule Ziemassvētku vecītim ir piepildījusies, tagad tik atliek darīt&cerēt, ka visas Jaunā 2014.gada apņemšanās arī tiks piepildītas.